NiZamSamat Blog: Modifikasi Yamaha Fz150i

Modifikasi Yamaha fz aku iniaku mulakan dengan penambahan fering di lampu depan.fering ini aku beli kat sentul dengan harga rm 520..ada orang kata ini fering motor rd..ahh,,,x kisahlah asal bleh masuk..heheh..bukan aper,klau aku x letak fering ni mcam ada yang x kena..mcm motor x cukup sifat jer..yer lah kita kena tau jugak konsep motor ni adalah naked biked so memangla bogel kesemuanya...

Selepas itu untuk mencukupkan sifatnya(kita pakaikan ia seluar dalam) hehehhh..ataupun engine guard..haaa...barula x Nampak enjin tu...yang ini aku beli dalam harga 130 siap cat..memang kedaitu yang cat..klau korang nak tau...cat yang disembur pada motor ni adalah cat yang berkualiti..pernah sekali tu aku pi kedai cat..nk cat full firing nie..tauke ini fering kasi cat...haiya..ini cat manyak bagus Ooo...u tengok ala lapisan minyak..berapa rega tauke...ini haa mau 6rtus..ooo...fuhh..bleh tahan...dalam hati aku...dengan x percayanya aku pi sendiri kdai bancuh cat kat klang...memang diperakui cat ni memangla mahal...so korang jganla gatal2 nak tukar cat..upgrade colour x per,jgan downgrade...heheh..nanti kena gelak..

Bahagian tayar aku ada ubah jugak spesifikasinya..aku tukau yang besar ckit...tayar blakang aku pakai tayar standart tzm (IRC 90/110)..depan plak aku pakai 90/80...gandingan 2 tayar ni memang best...bila pakai tayar besarni stabil bila jlan lurus danconfident ckit nak lap.. lap baik punya..sampai cecah lutut...heheh..

Next projek,maybe aku nak pasangkan rear disc brake..insyallah..klau ada rezeki yang lebih,ongkos yanglebih..aku nak sarungkan disk brake 125Z pulak...yela sekarangni x mcm zaman bujang aku dulu..pandai2la seimbangkan family dan dunia permotoran..hehehh...ingt kita kena adil..manusia dan material...

Full firing Pertama.Tak jadi pasang.Jual balik kat mudah.com.
Memasang Windshield Givi..nampak jer mcmni..bleh tahan jugak harganya.Harga area rm520..
Sampan Vixion dari indonesia..


NiZamSamat Blog: Modifikasi Yamaha Fz150i
Modifikasi Yamaha fz aku iniaku mulakan dengan penambahan fering di lampu depan.fering ini aku beli kat sentul dengan harga rm 520..ada orang kata ini

NiZamSamat Blog: I want to letGo my lovely yamaha..
NiZamSamat Blog. Idea,pandangan,Pengalaman. Yamaha Model:FZ150i Capacity:150cc Registered: Modifikasi perodua alza (1)

New Yamaha FZ 150i - blogspot.com
Its quite a time since i last wrote in this blog..will buy the yamaha FZ150 Although singapore and indonesia version of FZ150i MODIFIKASI SUZUKI

Modifikasi Yamaha 125z | iklane.info
Nizamsamat blog: modifikasi yamaha fz150i, Modifikasi yamaha fz aku iniaku mulakan dengan penambahan fering di lampu depan.fering ini aku beli kat sentul dengan harga

Yamaha FZ 150i - MOTOR MODIFIKASI
Although singapore and indonesia version of FZ150i is better, MODIFIKASI YAMAHA VEGA UNDERBONE; Blog Archive 2009

Modifikasi Enjin Yamaha 135lc | Modif Baru Keren!
modifikasi yamaha fz150i, Modifikasi yamaha fz iniaku mulakan penambahan fering lampu depan.fering beli Nizamsamat blog: pemilihan rim yamaha 135lc

Modifikasi Engine Yamaha Fz150i | Desain Rumah Terbaru 2014
Nizamsamat blog: modifikasi yamaha fz150i. Modifikasi yamaha fz aku iniaku mulakan dengan penambahan fering di lampu depan.fering ini aku beli kat sentul dengan harga

Yamaha Fz150i Harga Nokia E63 - Info Harga-Harga Terbaru
Info Harga-Harga - Yamaha Fz150i Harga Nokia E63, Nizamsamat blog: modifikasi yamaha fz150i, Modifikasi yamaha fz aku iniaku mulakan dengan penambahan fering di lampu

Yamaha Fz150i Harga Ups - Info Harga-Harga Terbaru
Yamaha Fz150i Harga Ups. Video about Yamaha Fz150i Harga Ups. Related Picture With Yamaha Fz150i Harga Ups. Recent Post. Harga Rumah Di Malaysia Naik; Harga Rumah Di

Info Modifikasi Motor: The FZ-150i New Yamaha Model ...
Info Modifikasi Motor. Innovation and power were the names of the game when Yamaha came up with the FZ150i, featuring charm,

Previous
Next Post »